söndag 7 juli 2013

Orchidé kort med orchidé från Valitas freshfolds.


 Här kommer ett beställningskort. 



Den här blomman har jag gjort själv men med instruktioner från en tjej i australien som heter Valita. Hon har en youtube kanal som heter Vadeler och där delar hon med sig en massa tekniker och tips. 
Hennes blogg heter http://valitasfreshfolds.blogspot.se/ Där kan man köpa hennes instruktioner och en del annat plus att man får en hel del inspiration. Idén till denna orchidé är alltså inte min utan Valitas kreation som jag gjort efter hennes instruktion.



Här är insidan på kortet och denna lite festligare insida hittade jag på Pinterest som är min favorit just nu när det gäller inspiration och idéer. Valita har även en sida på pinterest där man kan se vad hon gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar