torsdag 18 juli 2013

Guldbröllopskort


Här kommer ett kort som jag gjort till ett guldpröllop. Har försökt hålla det bara i vitt och guld. bakgrundspappret kommer från DCWV och är från The Coral Couture Stack. Bakom spellbinders hjärtramar sitter en bit mullbärspapper och jag har stansat ut siffrorna i en glittrig foam. Blommorna har jag gjort själv och bladen är stansade med Tim Holts Tattered leaves movers and shapers. Dvs den mindre storleken.



Här är insidan på kortet även denna i vitt och guld. Guldpappret är från CC hobby och riktigt stadigt. Det är samma som jag stansade ut löven i. Kanten har jag stansat med en borderpunch och en matchande cornerpunch från Martha Stewart. Sedan sitter det ett litet tårtpapper med guld glitter prickar. Den lilla hälsningen är stämplad med ett set från Stampin´up och sedan har jag en matchande punch från samma företag och den heter Decorative Lable. Gillar denna insida, det ger kortet ett lite mer arbetat utseende. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar