söndag 7 juli 2013

Delfinkort


 Det här är också ett kort jag gjort på beställning till en tjej som älskar delfiner!



 Här är framsidan.



Här är lite detaljer på framsidan. Tygblomman är hemmagjord med inspiration från flera olika videos på youtube och en del bilder från Pinterest. Det finns mängder med varianter och detta är min. Pappersblommorna har jag gjort själv och det finns mängder på DIY filmer på youtube och andra ställen det är bara att söka på paper flowers så får man upp förslag på videos och andra instruktioner så är det bara att sätta i gång och göra egna blommor som passar perfekt.


Delfinerna är stansade med en stans från Quickcuts
"sjögräset" bakom sjöstjärnan och blommorna är från Marianne Designs 
Sjöstjärnan och den transparanta snäckan i glas är en gammal dekoration till ljus som jag köpte på panduro för flera år sedan och som jag av en slump hittade i mina gömmor.


Om ni har frågor hur jag gör mina blommor eller andra dekorationer så skicka ett mail så kan jag antingen skicka en beskrivning eller länka till sidor där jag hittar inspiration.

Tack för titten!!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar