söndag 12 juli 2015

Födelsedags kort och presentask.



Här har jag gjort ett kort med en matchande presentask. Jag har använt BoBunnys papper från Serenity Collection. Metall detaljerna kommer från PYhobby. Diesen är från Nelly Snellen och Quickcuts. Caméerna är också från Nelly Snellen. Blommorna har jag gjort själv med hälp av olika stansar och punchar. Band och spets är från mina gömmor. Knoppen på satt på asken från början och passade perfekt. 



Stämpeln är från Magnolia och jag har färglagt med vanliga tuchpennor, detta var innan jag skaffat mig en stämpeldyna som fungerade med mina promarkers. Jag minns inte vad stämpel heter men motivet passade bra till papprena.



Ber om ursäkt för den suddiga bilden men här har jag vikt metalldelarna runt hörnen och klistrat Caméerna i mitten av de runda metalldekorationerna Alla metalldelar kommer från PYhobby.


Locket på asken blev superfint med metallhörn och de underbara papperna från BoBunny.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar